דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להכין מתנה מקורית שלא תחרוג מתקציבכם? 

מאת    [ 26/12/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2550 פעמים ]

אחת הדרכים להראות למישהו שאכפת לך ממנו ושאתה אוהב אותו היא להשקיע מחשבה במהלך בחירת המתנה בשבילו; אין היא צריכה להיות יקרה או נוצצת אך צריכה היא להיבחר בקפידה. אפילו מתנה קטנה שנבחרה בקפידה תוך התחשבות בהעדפותיו של המקבל היא יקרת ערך, בעוד שמתנה גדולה ונוצצת שבה לא השקיעו טיפת מחשבה יכולה להיות חסרת כל ערך. דרך אגב, האם עלה בדעתכם פעם להשקיע קצת זמן בהכנת מתנות מקוריות?

 

במספר אירועים במהלך השנה, כמו בימי הולדת, ימי שנה, חתונות, ברית מילה וחגים, עליכם להעניק מתנות לקרובים וליקרים לכם. למרות שקיים מגוון רחב של מתנות המוצעות בחנויות, לפעמים קשה ומבלבל למצוא ולרכוש מתנה מושלמת שלא חורגת מהתקציב שהצבנו לעצמנו. אז, אחד מהפתרונות הטובים ביותר הוא יצירת מתנה מקורית משל עצמנו. זה גם מאפשר לכם לעצב את המתנה באופן שתתאים להעדפותיו של המקבל. כשאתם מכינים מתנה מקורית בעצמכם, זה גם מראה עד כמה אכפת לכם מהמקבל כיוון שהשקעתם על מנת להכין בשבילו את המתנה. 

 

אל תילחצו כשעליכם להכין מתנה מקורית. אפילו אם יצירתיות היא לא הצד החזק שלכם, תוכלו להיעזר באתרים השונים ובחנויות המקוונות השונות בכדי למצוא רעיונות. בימינו, החנויות המקוונות הופכות ליותר ויותר פופולאריות וכל אחד יכול למצוא בהן מתנה המתאימה לו. יותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש מתנות דרך האינטרנט משום שלקניות המקוונות יש הרבה יתרונות. אתם יכולים לבחור את המתנות בכל מקום ובכל זמן. בנוסף, רוב החנויות המקוונות מציעות משלוח של המתנות למקבל בתאריך המבוקש בעבור תשלום, בעוד שחלקן אף מציעות זאת בחינם.

 

בעזרת החנויות המקוונת קל מאד להכין מתנה מקורית. אתם יכולים לבחור בערכה של מתנת עשה-זאת-בעצמך. במוצר זה ישנה מתנה שכבר נמצאת בתוך האריזה וכל מה שעליכם לעשות הוא להרכיב אותה לפני שאתם נותנים אותה למקבל. מתנות מקוריות, יצירתיות, יפהפיות ובו בזמן שימושיות הן מתנות נהדרות. בהרבה חנויות מקוונות תיתקלו במתנות כאלו. מתקנים למפיות, מעמדים לבקבוק יין, פותחני בקבוקים, תומכי ספרים, מתלי ארונות וקופסאות אחסון הם כולם רעיונות מעולים למתנות.

 

אם עליכם להכין מתנה מקורית למישהו יצירתי שאוהב קישוטים לבית, אז אהילים מקוריים, מדבקות קיר, מחברות עם כריכה מקורית, מחזיקי מפתחות מעניינים, פריטים נייחים עם טוויסט ואביזרי מטבח משונים הם כולם רעיונות נהדרים למתנה. ישנם מספר אתרים שבהם תוכלו למצוא אהילים נהדרים שעליכם רק להרכיב לפני שאתם מעניקים אותם למישהו.

 

כשאתם מכינים מתנה מקורית, החלק הטוב ביותר בעניין הוא שזה ללא ספק יותר זול. כשעליכם לחלק מתנות רבות במהלך השנה, לעיתים זה נעשה קשה לבזבז כספים רבים כל כך על כל מתנה ומתנה. במקרה הזה, הפתרון הטוב ביותר הוא להכין מתנות בעצמכם. בכל חנות מקוונת תוכלו למצוא מתנות שתוכלו להרכיב בעצמכם בפחות מ-100 שקלים. אז, בפעם הבאה שאירוע מתקרב, נסו להכין מתנה בעצמכם. 

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב